tisdag 26 januari 2010

10 dagar kvar nu!

åhh, jag gillar inte att vara så klumpig..
gjorde såklart illa min vackra arm, ont som fan.
men sånt är livet när man heter:
Pers Emma Ida Margareta Larsson Knuts.. :s
iallafall. så var skoldagen helt ok,faktiskt..
haha!
jag: HAHAH är det stopp i handfatet kari?
kari: nejda, det går bara lite segt för vattnet att åka ner....
några min senare:
*spolar* * glurpglurp*
jag : TOAN PRATAR JU! :o
kari : TVÄTTA HÄNDERNA FORT EMMA! SEN STICKER VI HÄRIFRÅN!
hahah fyfan va läskig toa :s
när man kommer hem så är en trevlig,busig men en mycket söt liten tjej här..
Nea hade tydligen ringt & sagt att hon skulle hem till mig & dansa !
haha sweet.. :)
har nyss skjutsat hem busungen ;P & handlade lite ;)
nu snart blir det mys med mor & far & alla sötis vovvar !
pussssssssss.

/ emmaknuts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar