onsdag 10 mars 2010

igår fortesa, idag trummor ;)

tjaaaaaaaao, igår var som sagt fortesa hoti i skolan (yyy) fett nice det !
så himla fiiin :')
idag börja dagen med slöjd ;) HAHAHA
jag,kari & amanda gör verkligen jätte fina "pallar" haha. ;]
sen hade vi tråkig musik, fast musiken var faktiskt rätt kul idag :o helt otroligt !
trummor är absolut min grej :D (YYY)
tycker ju tillomed tomas ;) & han är cååål !
direkt när jag börja, EMMA DU ÄR EN NATURBEGÅVNING PÅ TRUMMOR JU! haha jag bah : jomenvisst att jag är, ;] jag är helt enkelt född till trummis ! enligt tomas dåva ;DDD
inte är jag ego heller :o ;]]]]
HAHA, när jag & kari skulle ta mat idag :
åhhhh kari, släng på lite gurka åt mig med ! *hon slänger på *
- men kari släng på mat åt mig med! (A)
kari: ska du ha mer ? ;]
jag : jaaa, lite ! (a)

senare : HAHAHAHHA EMMA! jag kom precis på att du värka vara såhär cp i matkön, jag fick slänga på allt åt dig ;) som att du inte skulle kunna själv asså! HAHAH.
jag: JÄVLAR! det var ju gymnasieelver å :o herregud, KARI dom sitter & glor på oss ! :o
kari : HAHAHAHA, emma ser du inte. ALLA glor på oss ;]
jag : jävlar i mitt helvete :o (A)
kari : men jag tror jag vet varför, vi sitter & SKRIKER & skrattar som två jävla idioter ;)
haha sån kul dag vare idag (y)
gillas ! :DDDD

nu orkar jag verkligen inte skriva mer, min hjärna är as trött ;] trummor ni vet !
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar