måndag 1 mars 2010

ny månad, nya bekymmer.




nu känner jag en såndan här stor saknad te lesvos, gu va kul det var,
& just idag vill faktiskt jag med ha sommar, konstigt va? hah
tänk er en varm skön sol som värmer,& ett varmt skönt bad i havet, nej gu va skönt det skulle vara just nu asså!
idag är det ny månad, känns ju ingen skillnad men iallafall ;)
idag ska jag nog passa på att städa & kanske möblera om på rummet ? eller kanske riva tapeter ? i rummet bredvid . jag vet inte , får se om det blir av med något av det ? haha .
man vet faktiskt inte vad som händer, eftersom jag heter pers emma ida margareta larsson knuts , då kan vad som helst hända ;D
nu ska jag iallafall inte skriva mer här , men somsagt bjuder jag fina sommar bilder ;)
mums :*
p.s. nu känner jag inte längre att skriva " /emmaknuts" i slutet av mina inlägg, men det får ni klara er utan ;D hah
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar