söndag 28 mars 2010

trevlig helg jau.

tjolahoppsan!
lördagen var jag bara hemma & sov .
idag har jag & amanda vart till borlänge (;
mycket trevligt det...
haha, när vi vart där ett tag så kommer det en gammal & full gubbe och helt plötsligt säger till mig : du är en normal tjej du,ser jag !
jag tänkte bara : jaha? okej :s
han : jaaa, du har långt hår ser jag !
HAHAHAHAH gud vad jag dog alltså! omg
amanda & jag hoppade om kring & skrek på slutet , haha
sen fråga vi ett gäng med killar om dom tyckte vi var dryga .
och dom sa såklart ja :o shiiiet va dom ljög då va ;D
efter så skulle vi visa hur störda vi var så först hoppar jag upp på amandas rygg & vi tänkte våga oss ner i rulltrappan, men då kom vi på att det blir lättre upp ..
så då gick vi ner först , sen tog hon mig på sin rygg upp HAHAHAHAH
as kul när folk glor ju (y)
nju ska jag sova puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar