måndag 12 april 2010

sol, sol & mera sol .


jag orkar faktiskt inte börja med det vanliga hejhej eller något sådant tråkigt idag ;)
idag har jag vart i skolan? fyfan..
men lite skoj äre måste jag la säga(A)
På engelskan & spanskan så satt jag mest & halv sov...
på fysiken satt jag & amanda & skrattade :s seriösa ni vet ;]]
sen på på svenskan lästa vi >_< skoj det! faktiskt..
huahua, sedan vare tråkig so & det var fan kul :D hahaa
eftersom jag bara ssatt & skickade massa musik från amandas mobil te min (a)
sen vare dans på idrotten, haha det var super duper kul ! :D
sen när man kom hem så åt vi direkt ?
sen mjaao.. typ satt jag mig här en stund sen ut & fotade :) härligt det.
fick faktiskt lite bra bilder också!
snart ska jag se på Arn, sedan blir det nog svenska hollywood fruar :')
sen ska jag antagligen sitta här & glooo? eller se på pojken i randig pjamas (y)
det får man se då o.O
imorgon ska alla 8:or besöka VUC & jaa även på onsdag :]
det kommer säkert bli mycket lurigt & även skoj, nu ska jag inte sitta här & tjata mer... Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar