torsdag 6 maj 2010

just bite the bullet & live on


I cry often, & what can I do without you? with all the memories when I looked in your eyes, and nothing can get you back now ...

jag har jätte,jätte,jätte tråkigt just nu,mjaaaaaaaaaaaaaaaau
har tränat lite till provet som är imorgon redan...
kanske ska se på tv? eller kanske bara sitta här & dö? kanske lika bra.
kan skriva ihop något fail när jag väl håller på,eller vad tycker ni?
idag har jag iallafall vart i skolan, sedan hem & åt.. sen snabbt iväg till vansbro för att kolla något med synen till, moppekortet :*
lurig typ det där,haha!
omg, jag kom just på att jag glömde min svenska bok igen! ajajaj....
det är verkligen inte lång tid kvar i 8an för min del :s
helt sjukt vad tiden går!
tänk er, näst sista sommarlovet i grundskolan :o shiiit..
just ja! när farsgubben drar sig hemåt så drar vi till elin pelin en kortis/långis ;)
mysmysmys...
i helgen ska jag till borlänge, för att köpa mina efterlängtade nya skor..
blir antagligen några fräcka nya converse!!!!
det blir kanske röda,gula,gröna,rosa,lila,röda med blåa stjärnor eller någon annan söt färg :)
behöver verkligen nya nu! haha (a)
så Amanda & Elin följer förhoppningsvis med!! det är härligt.
nu ska jag inte sitta här mer, ciao (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar