onsdag 29 september 2010

livet leker idag, weei!

plugg dag idag? ja absolut..
jag är typ klar nu? eller nej.. svenska läxa kvar >.<
Det är kallt.. & jag fryser ballen (rumpan) av mig, ouf!
När alla läxor & sådant skit är klart, blir det tv mys hela kvällen lång känns det som!
weeeei ;*

jag kan verkligen ta helg nu!
Känns faktiskt som att den kommer bli helt underbar :-)
På fredag efter skolan blir det massor av filmmys, med världens bästa brudar.
Sen drar jag med amanda.f hem till henne & sover ? eller nja.. blir la inte så mkt sömn? hahah ;-D
men iallafall.. På lördag så drar jag, amandis & emelie till borlänge, rätt tidigt o.O
amanda tkr iallafall att det tidigaste tåget är mycket mysigare! haha :-D
vi ska göra massor med bus där osv :-)
sen sover vi kvar hos empelis pappa ;* & väcker lite minnen? yeaah!
Så ja.. ska alltså inte vara hemma alls :-D
rätt skönt att få vara med brudarna.. var ett tag sen :/

kyss & smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar