söndag 10 oktober 2010

Jag borde nog sova nu, annars sover jag bort hela morgondagen också.. inte okej!

Har inte hänt spec mycket idag, blev av med Kjell & Pappi som drog iväg på en veckas lång älgjakt..
Dom var nog lite besvikna på mig ;-) Eftersom att jag ens följde med fast än att dom mutade mig med ny dator, pengar, ny mobil & ja.. det mesta man kan tänka sig!
haha, goa gubbar. :*

Har ju lov nu också.. härligt är ordet!
Fast jag vet inte vad som händer? eller jo.. bus med Amanda iallafall :-)
Underbart, ja så äre!
& nu hoppas jag verkligen att det blir idolfinalen 2010 i globen, med amanda (L)
Skulle ju vara hur fantastiskt som helst!
Blir nog så också.. eftersom att man har en underbart snäll mor! :-)

Nu ska jag nog ta & spela lite.. innan jag somnar :-)

Kyss & smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar