söndag 17 oktober 2010

Söndag, ja vad ska man säga?
Nu är lovet slut.. usch, jag vill inte till den där jävla värdelösa skolan mer.. orkar fan inte!
Imorgon får vi antagligen reda på hur det gick på det där förbannade jävla provet.. ÅHJ!
Alla vet ju att jag kommer få såååååå mycket ig! haha
Kändes helt värdelöst när jag gjorde det.. haha som vanligt!
Tur som fan att jag bara har tre lektioner säger jag då, annars skulle jag nog typ avlida? haha
har nyss sätt älskade the hills, & snart äre ensam mamma söker som gäller.. mysigt jao!

Pappa fyller år på fredag, & min present är jätte fin tycker jag! hihi
& sen på Söndag fyller ju faktiskt ingen mindre än Oliver år! stor pojke redan.. haha ja, tiden går snabbt..

Nu fryser jag också, kom & värm mig nån?
Ne.. ska nog dra mig neråt & ta mig en te kopp snart, göttans!

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar