tisdag 9 november 2010

vi två är saknade till havs..

Jag älskar alla dagisbarnen.
Så himla underbara, vill inte att veckan ska ta slut.. seriöst!
Dom får mig att känna meningen med livet, känns helt fantastiskt ju.
När jag kommer hem efter en dag där, vill jag bara tbx.
Rätt skönt att känna så ibland ju :-)

Just nu sitter jag här & drogar Håkis Påkis underbara låtar, hihi!
Har ju nyss fått upp nya fina soffan också.. skit bra köpt (a)
Tur att jag var med när Mamma skulle beställa.. så det inte skulle bli nån äcklig jävla kärring soffa ;-)
Jag tycker såklart att huvudsaken är att jag trivs med den, haha.
Det är ju faktiskt jag som andvänder soffan mest?! daaaaaaaaaah :*
Borde just nu ligga i sängen & läsa den där jävla boken, men ack.
Här sitter jag & skriver :-) hihi buuuuuuusfis jag är då!
Bara för att jag skrev det där.. ska jag läsa?! haha

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar