söndag 26 december 2010

saknad osv


Jag älskar känslan av att veta att två underbara småbarn ligger i rummet brevid..
Just nu är inte humöret på topp, känner mig rätt tom.. rätt meningslös. fyfan så jobbigt det är.. :/
Melissa Horn, passar in hur bra som helst in i sådana tillfällen må jag säga..
eller ja.. hennes låtar..
Kan ju iallafall ta & passa på att tacka alla underbara människor som får mig på bättre humör vid dessa tillfällen.. utan er skulle jag falla hårt ner på marken, & aldrig mer kunna resa mig upp..
Saknaden till Amanda, min allra bästa vän är grymt stor just nu..
Måste verkligen träffa henne snarast! innan jag avlider helt..

Känner en stor längtan till sängen nu också, hihi.
Inte så himla trött faktiskt.. men skönt att ligga & försöka tänka på det positiva!
Nu orkar jag verkligen inte skriva mer.. men hoppas ni andra inte mår lika som jag idag..

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar