måndag 6 december 2010

tråkigt liv? svar jaaaaaa..







Vill börja med att gratulera Kari för typ 26464268 gången men iallafall (a)

Jag hade faktiskt en rätt skojsig helg & så iallafall! :-)
Utom att jag saknade världens bästa pojkvän då..
Jag dööör snart om jag inte får träffa han, seriöst
Sitter just nu och avlider sakta i dom där äckliga skolböckerna.. fyfan!
Skönt att det bara är denna vecka kvar med plugg.. innan jag dör helt.
Justin Bieber hjälper till att hålla mig vid liv idag också, haha (a)
Hans låtar som acustic är hur bra som helst faktiskt!
Enligt mig iallafall.. ;-)
Men egentligen.. varför klagar alla att han är så jävla "gay" och allt.. erm, han gillar tjejer, klär sig som dom flesta killar i hans ålder.. Eller ja, mindre gay tillomed! ;-)
& att han låter som en tjej när han sjunger? haha inte om man lyssnar riktigt noga kanske?
Jag orkar inte bry mig så mycket om vad andra tycker om sånt men iallafall.. sjukt omoget att klaga på någon man ens vet något om.. eller?
Skaffa er ett liv föfan.. :-)

Hur som helst ska jag fortsätta med att göra klar lite arbeten.. så jag får mina betyg ;-) hah, skulle ju vara en bra sak.. så man kanske kan söka te nå gymnasie också... busigt värre jao! o;
Bjuder också på nån söt bild från helgen.. och tro mig, mer av dom bilderna VILL ni INTE se! hahahah :-D

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar