fredag 14 januari 2011

Håkan Georg Hellström, min favvis!

Lite ändringar blev det denna kväll, är faktiskt rätt nöjd också!
(Än så länge...)

- jag vet vilken dy hon varit i.
- man måste dö några gånger innan man kan leva.
- 2 steg från paradise
- den fulaste flickan i världen.
- kär i en ängel.
- river en vacker dröm.
- aprilhimlen.
- här kommer lyckan för hundar som oss.
- flyg du lilla fjäril.
- precis som romeo.
- jag har varit i alla städer.
- augusti i helvete
- jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
- dom kommer kliva på dig igen.
- atombomb.
- magiskt men tragiskt.
- jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
- hurricane gilbert.
- ramlar.
- vi två 17 år.


haha, ja det är bara några av mina favoriter med käraste håkan georg hellström!
Han har så fantastiskt många och helt underbara låtar, enligt mig alltså.
Jag vet att jag egentligen borde skriva ALLA favoriter med honom när jag väl håller på.. Men jag tror inte att ni vill sitta & läsa alla hans låt titlar! ;-)

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar