tisdag 4 januari 2011

hej kom och hjälp mig typ?...



Imorgon ska jag äntligen umgås med Mandis! :-D
Fatta va härligt!!!
Jag är sådär lagomt hyper just nu bara för det.. haha
Iallafall blir det först att ta tåget till blge, för lite mysig shopping osv..
Sen tar vi bussen/tåget hem till kära ä-bo! (till mandis hihi) yay!
För antagligen en helmysig kväll med film & godis och allt!;*

Inte nog med det..
Jag är ju lagomt happy över att det snart är fredag!
& då mina vänner ska jag ÄNTLIGEN få klippa mitt äckliga hår.... mmh va skönt det ska bli!
Sen har man ju en sån snäll syster så att man får håret slingat också!
Det behövs ju det med... haha
Men när det blir vet jag fan inte än, antagligen inte i helgen iallafall..
Då ska ju jag till Borlänge med Mandis & Empeli.. haha & nej det är inte bara för att shoppa då (a) (eller?haha..)
Vi ska faktiskt tillbringa HELA helgen vid Empelis Pappa som bor där.. :-)
Mysigt det också ja!

Varför jag skriver allt som kommer att hända nu.. är för att jag ska slippa skriva vad som har hänt sen!;-)))
Haha.. erkänn att jag är rätt smart (a) ;-)
Nej, men jag vet inte om jag kommer hinna med att uppdatera faktiskt. hihi :-)
Måste ju såklart lägga till en sista sak också..
Jag saknar min älskade Joakim Danielsson mest av allt!!!

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar