onsdag 26 januari 2011

fiskmås.

Ikväll har man vart på en mycket trevlig handledarkurs!
Liten & mysig grupp var vi, som tur var.
Tänk er.. om inte en så lång tid får JAG börja med att övningsköra ute på vägarna!
Helt lagligt också, ojojoj.
Jag, pers emma ida margareta larsson knuts.. snart hela 16år.. wow! (mohaha)
Ingen går säker ute då iallafall, eller vad tror ni? haha

Det är ju inte långt till lördag, vilket menas med en mindre rolig dag!
Begravningar & speciellt när det handlar om någon man älskar så mycket som man gör, är inte alls något för mig egentligen.
Eftersom att jag & mina kusiner.. (och förhoppningsvis min sötaste broder) ska sjunga..
Så kommer jag då absolut bryta ihop helt och hållet!
Men somsagt, sådant man får stå ut med här i livet..

Nu ska jag nog hångla med tandborsten osv..
& sova min skönhetssömn! haha.. Som inte finns i mitt liv. ;-)

Kyss & Smek!

2 kommentarer: