tisdag 15 februari 2011

don't stop believin'

Om endast en vecka är jag hela 16 år, tro det eller ej men så är det.
Har faktiskt ingen alls lust att fylla år.. jag vill vara mammas lilla flicka utan bekymmer om livets mening, härligt det skulle vara alltså.
Har idag lämnat in ansökan för gymnasievalet!
Känns så otroligt härligt att ha det gjort, bara att vänta & se om man kommer in på det man vill nu.. ;)
Jag kan knappt tänka mig själv att jag snart gått ut 9an.. helt otroligt va tiden går.

Just nu sitter jag & funderar på allt möjligt värdelöst, helt hopplöst för mig att sluta tänka på sådant jag egentligen inte ska tänka på.. lite tragiskt detdär men!
Jag vet inte hur jag får upp allt skit i huvudet samtidigt heller, men alla har väl sina tänke tider här i livet.
Det är iallafall inget speciellt denna gång som tur är känns det som? jani, har väl inte mycket mer idag heller att komma med här på bloggen..
Så jag börjar väl bege mig vidare mot drömmarnas land! haha dedär lät ju väldigt mysigt.. så tack & gonatt!

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar