tisdag 22 februari 2011

sexton jävla år..

Har haft en rätt godkänd födelsedag kan jag ju säga iallafall.
Några minus till att det var skola & att den där (större/bredare) ;) idioten skulle vara så jävla uppkäftig just idag.
Men har iallafall övningskört helt lagligt idag! wiho
Kände mig riktigt stor! haha sicket liv... ;)))

Just nu tänkte jag bara lägga mig i sängen & chilla till en film eller något? ohh så gött det lät alltså.
Jag borde ju sova massa nu, men jag är ju inte ett dugg trött just nu så bajs på det!
Hoppas alla datafreaks inte nördar ihjäl sig nu, vore fan väldigt onödigt!
& en sak till.. JAG VILL FRÅN DEN DÄR ÄCKLIGA SKABB SKOLAN NUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Jag orkar seriöst inte med alla idioter där längre.
Tack för mig & mina åsikter idag!

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar