torsdag 3 mars 2011

lättsårad? svar ja..

Halvdag i kläppen var nice! & har tom fotat där idag.. så blider kommer när jag har tid/orkar lägga upp dom här.
Annars har jag bara slappat vid tvn idag osv, rätt skönt det också!

Det är sååå grymt jobbigt att leva ett liv som en väldigt sårbar person måste jag ju säga.. Tar alltid åt mig av saker jag inte borde göra och så.
Egentligen fattar jag inte varför, eftersom att det får mig att må så grymt dåligt jämt!
Varför jag just tar upp detta nu.. är väl att jag inte alls mår bra ikväll egentligen.
Jag förstår inte att man kan bli så lättsårad av något så rätt meningslöst men..
Lika bra att försöka tänka på annat positivt nu & leva vidare som en lycklig människa!!
Iallafall försöka.
Tack för mig & mitt värdelösa babbel..

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar