söndag 22 maj 2011

äcklad osv..

Kan faktiskt inte fatta hur jag kunde gilla söndagar förut? måste ha gått på något alltså.. haha
Är typ massa depp idag??? typ bara några dagar kvar till sommarlov och jag håller på att gå under... usch va tiden går segt just nu!
Blir äcklad varje gång jag vaknar upp på söndagarna, bara för att jag vet att det är skola dagen efter.. :o typsikt eller vad?
Något positivt är iallafall att dom börjar med att visa SOLSIDAAN från allra första början eller hur dedär var idag! häääärligt värre.. enligt mig.

Före kvällens soffhäng borde jag göra massa rester.. innan det är kört! haha
Inte för att jag själv tror att de blir något av det idag men iallafall.. :)
Nu måste jag ner och käka också, knackar förfullt här heehh.

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar