onsdag 15 juni 2011

satan i gaatan


Är inne i en veronica maggio period.. åhj jag är nästan kär!
Kan typ sitta i flera timmar och bara nööta alla låtar med henne, gött som bara den faktiskt (a
Annars händer det inget speciellt, bara massa trök för stunden osv..
Känner ett behov av att faktiskt hitta på något riktigt roligt, utom att shoppa.. det gör man jämt iallafall så!
Men exakt vad jag vill har jag inte en anning av just nu haha, men kommer förhoppningsvis på något inom en snar framtid.

Kom precis på att det faktiskt inte är långt kvar tills jag får flytta in i min lägenhet! haha awesome va? :D
Men usch, tanken på en ny klass är inte alls så rolig.. eller har ju världens bästa mandis med mig iallafall, tuuuuur det!

Allt för mig ikväll, have a nice lifeeeeeee everyone.

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar