söndag 10 juli 2011

i get high, on u bby


yaaay, nu känns livet lättare.. så nu finns det tid för bloggning! heh.
Inte så mycket som har hänt den senaste tiden, bara chillhäng med bebisar osv. MEEEEN en äcklig p&l förkylning har man råkat ut för haha.. men nu ären snart borta! fantastiskt.

Tänkte på vad jag ska sysselsätta mig med i den kommande veckan, borde måla om mina stolar, kanske bordet? och såklart fixa och trixa med en massaa tills jag får flytta in i min läääääägenhet! MEN, tror de blir lite shopping med min älskade Sanna nån dag? WIIIHO! miss her ju... verry muchhh... <3
Och sen borde jag kanske träffa lite andra sötfisar? omg.. bra idé där.. heh
Nu ska jag inte sitta och typ prata med mig själv? haha.. vadå typsikt mig? usch och fyyyyyy, aja hoppas alla har underbara sommarlovs/semester/haha och ääven jobbdagar!

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar