tisdag 26 juli 2011

vi kommer alltid ha paris




om kläder var pengar (som man nu köper dom för hehe) skulle jag va väldiiiiigt vääääääääldigt rik! haha
hittar bara mer & mer kläder överallt som är awesome ju.. jag som ska rensa? usch går inte :( heheh
Idag har jag bara suttit vid en tråkig & värdelös kiosk där golfbanan typ.. måste man så måste man!
Förhoppningsvis ALDRIG mer, haha äsch så hemskt vare nog inte. ;)
aja, imorgon blire borlänge en sväng.. hehe vad jag ska göra får ni veta sen!
nu taggar jag med maggio (som vanligt nu mer.. HEHEHE) bus, jag är sugen på cola också? men orkar jag gå ner till kylskåpet och hämta den är en annan fråga.. och jag har absolut inget svar än så länge! ;)
Aja, nu orkar jag inte sitta här och bara skriva massa random.. hoppas alla fortfarande njuter osv av lovet. see yah


KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar