fredag 19 augusti 2011

fredag....


hola amigooos, idag är det ännu en ny dag! (såå klart..)
Men jag är inte alls pigg på något sätt, vart väckt... fast de va la dags, kan ju faktiskt inte sova bort dom sista dagarna på lovet nu!! hehe
Idag vet jag faktsikt inte alls vad som händer, typ börja att gå in mina nya springskor, chilla på soffan & kanske åka och fiiika! mys
Är sjukt skönt att bara slappa nu med familj & vänner, som man inte kommer träffa lika mycket när skolan börjar.. ångeeeeeest!
Känner också nu att jag borde ta lite schinagard.. eller va de nu heter & stavas.. hehe
Eftersom att min hals inte verkar må så bra, typiskt! Lovar att de är för att den känner på sig att skolan snart börjar... åhhhhhhhhhj!!!!
Får inte träffa my boy mer innan skolan heller antar jag.. tragiskt, men får leva med det antar jag! :')
Känns verkligen som att jag borde gå ut och gå nu.. men vi får somsagt se hur långt jag kommmer, haha
Orkar faktiskt inte skriva mer just nu, får se när nästa inlägg kommer upp! hoppas alla haft ett lovley lov nu!!! för det har då jag. :')

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar