torsdag 22 september 2011

duktig tjej


Stort Grattis till mig! hahaha, jag va ute och sprang.. för ett tag sen?! (hör och häpna hihi)
Jag känner mig om jag ska erkänna otroligt stolt haha, låter som att de va första gången i hela mitt liv eller något.. men de va faktiskt mer än en vecka senast! usch och fy så hemskt...
Nu sitter jag hur som helst och chillar järnet framför tv:n, det är gött ibland det också! Känner den där saknaden av en mysig pojkvän som sitter och pussar på en & håller om en..
Ja, det skulle ju verkligen inte va helt fel det. men nu ska jag inte ha för bråttom att hitta någon, då blir det bara fel.. tro mig det har jag märkt!
Jag hittar någon bra snart jag också.. hoppas jag. Jadå, klart jag gör! gör alla tillslut. :)
Nu ska jag ta mig något mer att äta innan jag lägger mig i sängen hihi, ha det gött!

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar