onsdag 26 oktober 2011

dag 8,9 & 10

Dag 8 - Min dag
Min dag idag har vart helt okej, lite små jobbig pga av en viss person.. men något vi får leva med tyvärr! Mår bra psykiskt & fysiskt också, underbart helt enkelt. Har bara hunnit vart i skolan idag typ, chillat runt där osvosv


Dag 9 - Min bästa vän(bästa vänner)
Ja.. min bästa vän vem kan det vara? eller rättare sagt vilka? måste självklart välja mina nyaste vänner här i Malung, dom är verkligen dom bästa jag träffat. Så fina & vågar stå för vilka dom är! det gillas starkt.
Finns också självklart några ifrån Järna jag aldrig kommer lämna, som är underbara osv. Älskar er alla!

Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

Det måste nog vara hur bra jag har fått det när jag flyttat, mina vänner, min pojkvän & min älskade familj. Mitt självförtroende har också blivit MYCKET bättre tack vare alla underbara. Tack för hjälpen, det värmer! 


( hehe, hade små tråkigt.. så bjöd på dom här..) 

/ emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar