torsdag 27 oktober 2011

f-f-f-freeeeeeeedag!!

Sitter och äter morgongodis, hehehe.. inga vuxenpoäng till mig inte!! (a) 


Idag är det FREEEEEDAAG och jag älskar det. Känslan när jag vaknade upp var fantastisk.. önskar att den hade vart det i alla fall, haha typiskt. Det var mer åt "gaaaaaaaaaaaah fuck my life" hållet :')
Men upp kom jag!! så döööti så döööti.
Idag är det lektion med LUDDIS som gäller.. hehe, döda mig? snälla...... fast nej, jag ska fan till rhodos först! gah va jag längtar!!! :'D men som sagt, den som väntar på något UNDERBART väntar aldrig för länge. :') hihi
Annars äre nog bara chill, chill & ännu mera chill som står på schemat idag, gött som faaaaan är det! wiiihioo.
För imorgon smäller det, haha typ i alla fall.. paaaaartyyyyypartyyyyyyyyyyyy.
Nu ska jag ta tummen ur rövhööle & göra mig klar osvosv. Bloggar nog lite senare om jag orkar. Seee yah! / emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar