tisdag 18 oktober 2011

hehehe

Alltsåååå regn............... som man säger i Malung.. I TROR TAMME FAN I SPJÖÖÖR!! gah
Jag sitter & väntar på min finaaaa vän Nea, som jag älskar väldigt mycket. :') När hon lyckats dra sig hit skulle vi i alla fall ha dragit oss mot Orrskogen, MEN GAAAAAH jag vill inte!! :( Jag vill bara vara hemma..... men aja, lika bra att lyssna på den där gubbfan eller vad det nu var. Livet är hårt.. haha
MEN vi  slipper TVÅÅÅ mattelektionen!! FATTA VA NICE plus en engelska lektion också.. kan inte bli bättre! jo just ja.. det kan det visst.
Känns som att jag har använt mig av onödigt mycket STOORA bokstäver idag, dock får det bli så också eftersom att jag är flumm flumm trots mina värkar.. Jag är ju galen som sagt.. om ni nu inte märkt det alltså!
Skulle la ha plattat håret typ nu? men ack det är ju föfan ingen bra idé idag alls.... WIHOOOOO jag gör det visst... vi får skjussssssss! :D BYBYE suckers. / emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar