torsdag 27 oktober 2011

lalala, sovmorgon!! jag är kääär hehe

söt bild från igår! hihi
Jag älskar känslan när man vaknar upp.. & VEET att man får ligga & dra sig ett tag. Hehe
Latis emma? jooo så äre! OCH JAG LYCKADES SOVA UNDERBART INATT! Fatta va gött jag mår bara för det.. åhhhh, jag är sååå glad idag?! fast kommer säkert inte vara det hela dagen, hehe träffar man en viss person i klassen blir hela dagen förstörd.. eller kanske flera personer? aja, sånt är liveeeeeet.
Idag vet jag knappt vad som händer? först skola...... sen vet ja fan.
Men det blir säkert något bra påhitt. :') Hoppas vi!!
Sitter i alla fall nu med Melissa Horns vackra röst i högtalarna & tar det chill. mhh i like it!
Ska fortsätta att göra mig redo för avfärd mot skolan nurå.. bloggar senare när jag har tid. see yah!
/ emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar