tisdag 25 oktober 2011

rädd tjej..

FML, jag är rädd.. mer än vanligt.. :(
Jävla ryssar som ska förstöra mina kvällar.. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sur tjej!

Aja, har inte hunnit med bloggandet alls idag, dagen började med fyra äckligt tråkiga & ja.. lektioner med Ludmila, bläääääääää dog lite smått. Nästa tisdag ska jag FAN va sjuk har jag bestämt.. :(
Nejdå, men jag jobbade faktiskt bra på matten! Gjorde alla tal man skulle, minus ett kanske.. men vafan, vi behövde ju inte.. ;) Känner mig lite små stolt osvosv hehee.
Sen var det marknadsförings lektion med Marita, lite små jobbigt efter dom tråkiga lektionerna.. men det gick!
Efter att vi fick sluta dagen, tog jag & Nea cyklarna till henne för att sedan sticka vidare med hennes päron mot Mora. Det var trevligt det, köpte lite smått & gott.. mycket bus ;) haha
När vi kom hem drog jag hem & fick hit min älskling.. wiie!
Han har precis åkt härifrån, så nu sitter jag här.. ensam, rädd & kall. Okej nu överdrev jag.. hihi
Ska nu se på Värsta Pojkvänsakademin på play.. Missa det pga att DJ Timmy va på radio.. ;) det kan man ju fan inte missa liksom!
Hoppas era dagar har vart bra, för det har min vart. puss & godnatt!!

just ja, dagen igår var inte alls bra.. men dock vart humöret på topp igen när Nea drog sig hit! <3 sen kom Isac också. dom är fina dom, verkligen. tack för att ni finns alla vänner. det betyder!


/ emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar