tisdag 22 november 2011

bless the broken road

Saknaden efter min familj, mina djur, mina oldies vänner är stor idag..
Har faktiskt inte haft en sådan här stor efterlängtad hem som jag har nu, gah... Jag vet dock inte varför just denna dag?  kanske för alla bilder jag kollat igenom.. Jo det är nog så.

Har hur som helst varit en helt okej dag idag, hade två matte lektioner & två engelska.. Jätte tråkigt i längden, men så värt att slippa det resten av veckan!
Jag tycker synd om Ludmila faktiskt, eftersom att RL ska klaga så mycket? Så nu har vi TVÅ lärare? wtf.. gå på lektionerna istället om ni inte fattar, vilka klappträn säger jag bara..
Aja, det går bra det också. Dock jobbigt? Räcker gott och väl med Ludmila enligt mig..

Har bara tagit det lugnt hemma sedan jag slutade skoldagen, välbehövligt och underbart må jag säga. Jag älskar sovmorgon + sluta tidigt, haha ;)
Har hunnit plocka lite smått i lägenheten också, dock inte så mycket som jag skulle behöva.. Laga mat skulle jag också gjort? usch vilket drygt liv.. Ibland.
Nu ska jag inte klaga på att jag måste göra alla tråkigheter själv, utan mammas hjälp! Nej, jag får ju faktiskt bo här för att jag klarar av att vara ensam & verkligen ta allt på allvar. & inte bara skita i allt, vilket är bra. hihi

Jag saknar min fina pojkvän.. 
I hans närhet känner jag mig värdefull, älskad & vacker.. Tro det eller ej, men så är det. Sjukt men faktiskt sant.. Och allt det är tack vare HANS fina ord till mig, som jag verkligen behöver få höra från någon och just att det är från honom är betydelsefullt.
Jag känner mig älskad på riktigt denna gång, och det säger jag inte bara för att. Det är SANT den här gången. Alltså ingen lek.. Vilket är skönt och väldigt underbart!

Jag älskar honom, av hela mitt hjärta & mest av allt. i'm forever yours, my love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar