onsdag 30 november 2011

kör på mobilbloggning idag, tack vare att min dator inte vill som jag vill.. Jävla skit teknik. Aja nog om den. Idag är det en hemma vilo dag.. Vaknade upp med en jävla migrän som höll på att ta död på mig. Vilken tur att det finns tabletter till vissa stunder säger jag bara.. Dock är det inte helt bra än, men förhoppningsvis så blir det :-) känner mig glad förutom det faktiskt, underbar känsla måste jag säga. Det är ett lugnande inom mig, tack vare mina fina vänner, familj och pojkvän.. Tack för att ni visar hur mycket ni bryr er om mig! Jag behöver verkligen sådant. Tro mig.. :-) annars ligger jag i sängen som jag gjort hela denna dag, är redan inne på den tredje filmen för idag också. Haha vilket liv :-) nu ska jag fortsätta se den här.. Bloggar senare! Pussar i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar