söndag 20 november 2011

söndaaag

Sitter nermyst i sängen hos Frugan, precis ätit frukost också.. Så snart dags att gå ut med puskan!
Helgen har vart lugn och skön!! Det behövdes känns det som, att få vila upp sig ordentligt liksom. Lovley..


Igår var jag först hem en stund efter frukosten och promenad, och tog en dusch.. Vilket behövdes jävligt mycket.. hehe, typ i alla fall ;)
Efter en stund kom min kärlek hem till mig och myste också! åh, jag måste nästan få träffa honom hela tiden.. Annars går det knappt ihop.. Helt sjukt, men sant?
Sen drog jag hur som helst tillbaka hem hit, så vart bjuden på god tacos och cider.. ;) Gött.
Efter det hände inte så mycket mer? haha, vi va ut? sen vart de lite spya.. HAHA random <3
Sen vart det sängen för hela slanten, dock kom min älskling förbi för att få fler pussar, åh sötis! haha :')
Vi somnade tom tidigt, haha sköönt som fan! 


Senare ska jag bara hem en snabbis för att byta lite kläder tills imorgon.. Orkaaaa skola liksom? usch.. :(
Aja, lika bra att gå dit nu. så man inte hamnar efter allt för mycket...
Nu orkar jag verkligen inte blogga mer för stunden, seeeeeeeeeee yah
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar