torsdag 17 november 2011

underbara ledighet


Sitter fortfarande i sängen, har suttit här i snart en timme.. Jag njuter av ledigheten när den väl finns där!
Har lust att dra iväg och handla någon god frukt.. och kanske lite glass? nomnom.. skulle kanske ta och bjuda mina fina päron på lite glasbooomb när dom kommer sen, skulle nog uppskattas.. Från både deras & min sida.. haha
Men först ska jag nog dra mig in i duschen? kanske nu direkt? vi får se.. skulle vart skönt med en låång dusch idag, fast dock inte för lång.
Jag MÅSTE komma ihåg att ta mina droppar mot förkyldning också.. innan något sånt bryter ut helt, usch det vill jag då verkligen inte vara med om.
Dock är det ingen risk, som vanligt nu mer..
Aja, vet inte alls vad jag ska skriva mer just nu i alla fall? så avslutar här & nu
Hoppas alla har det super bra. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar