tisdag 17 januari 2012

bjuder på en sån där fin bildbomd som förlåt.. hihi

Hej och förlåt, förlåt för min värdelösa bloggning.. Men det har inte varit mina bästa dagar ett tag nu.. Men från och med igår vart det bättre i psyket, MYCKET bättre. Så nu är jag tillbaks!!! Sitter just nu med en massa goa låtar, som får mig på näst bästa humör, fyller i ledighetsansökan tills rhodos, checkar kalandern osv.. Försöker hitta på något att käka gör jag ju också.. Hjärna på högvarn! haha
Får bli någon slags pastasås eller något liknande idag känner jag... länge sen så nu kör vi! Skoldagen sög hårt idag om jag får säga det, hade återigen samma äckligt tråkiga lektioner med Ludmila, Fml va man får ångest.. Efter skolan vart det besök på vita villan för mig och Nea, Information......... hehe. Något annat denna dag har det inte hunnit hänt än så länge antar jag? MEN snart ska jag mysa med världens absolut BÄSTA pojkvän, som alltid.. hehehe, men tröttna på honom det går bara inte!





Aja, detta kändes lite rörigt? men så får det förbli, återkommer snarast när jag har tid och har något att dela med mig om. Ha det underbart! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar