fredag 20 januari 2012

hemfärd om någon timme!



Halloj alla snyggingar. 
Har kommit hem från den otroligt långa skoldagen för ett tag sedan.. haha började 10:10 och slutade 11 ungefär, så underbart att man hann klart med alla uppgifter igår säger jag då bara! Tog mig en promenad både till och hem från skolan idag också, duktigt.. men värt var det nog fan inte, hehe. Hade frågat efter skjuts och allt men när jag ser bilen inser jag själv hur lat jag är... Så vände mig om och gick helt ensam. Haha, det vart is av hela mig tack vare dem där jävla böckerna... kunde inte ens stänga jackan innan jag började gå..haha men som sagt, jag har mig själv att skylla på! Och vill ju inte använda min pojkvän som någon slags jävla taxi, känns bara fel om han alltid ska behöva skjutsa.. aja nog om det!

Om några timmar drar man mot min hemplan, där jag alltid bott och levt. Ja det känns otroligt skönt och underbart faktiskt! Jag har saknat dem.. Fast att det kanske inte var så länge sen, men det är ju faktiskt min familj vi pratar om.. Ska nog börja att åka hem oftare från och med nu! Så jag hinner med i alla nyheter i familjen haha.. har märkt att man missar allt för mycket när man sitter i en lägenhet några mil ifrån, så typiskt, så tragiskt. Men det är ju något man kan ändra på lätt och snabbt! Så ska det också bli. :')

Sitter just nu med en iskall coca-cola i glasflaska, toblerone och pizzasallad i min underbara onepiece. Haha usch va äcklig blandning det lät som.. men äter inte det samtidigt kan jag ju säga. ;)  Ska väl snart börja att packa väskorna för avfärd också! och sen vänta på min bästa, finaste och underbaraste pojke. ♥
Han är för bra han.. hihi. :')) Tar och bloggar senare, see yah! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar