fredag 20 juli 2012

djurkär.

Åh herregud vad jag är djurkär! Jag satt precis och kollade på hundvalpar på blocket, tror ni man blir såld eller? åh va underbart fina dem är allihopa! *dör*
Men jag har ju ingen tid för en hundvalp just nu.. Plus att jag bor i en liten etta, vilket suger när man verkligen är sååååå j'vla sugen! Men egentligen det är ju bara att åka hem till Järna och gosa med mina vovvar, och katter, men jag är nog mer hundkär. Nu måste jag sluta prata om hundar innan jag blir alldeles för till mig.

Vad händer/har hänt denna vecka då? jo det har/är dansbandsvecka i Malung, som jag kanske redan nämnt? haha. Men det minskade med antalet folk efter Onsdag, eftersom att typ alla vill bara på Lasse Stefanz. Det suger lite kanske, men skönt att det minskar med folket också.. så man slipper trängas! Igår hade ju tom Isac Chaffis, så han fick ta sig en på gött. Inte ofta det händer ni.. ;)

Har nu ingen aning om vad fan jag mer ska babbla om just nu för denna stund, så avrundar väl här för denna gången, Hoppas ni inte avlider allt för mycket av det tråkiga vädret, Hoppas på alla solstrålar vi kan få innan skolstart igen! Snart blir det nog Sthlm för min del också, SUPER!! Grönalund och shopping skulle jag kunna döda för, hihi.

Ha en mycket  trevlig helg nu, PUSSAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar