söndag 22 juli 2012

Hem till Järna igen.

Tjenare bloggen!
Nu är det slut på det roliga, idag får jag tillbaks min lägenhet som vart uthyrd i en veckas tid, jag kastar in saker där sen drar jag hem till D-J igen. Både tråkigt att åka ifrån min käraste ängeln, men skönt att få vara med min familj igen. Och såklart gosa med syskonbarn,umgås Elin och dra till Sthlm. Sommar  


Igår var vi på bio, jag Isac och Emil. det vart The Amazing Spider Man, som var bäst av dem alla tycker då jag som råkar vara ett litet smyg spider man fan *fniss*. Eftersom att jag har en liten skräck för 3D trodde jag att jag inte skulle överleva hela filmen innan den började... MEN det gjorde jag ju! Inte alls lika läskigt med spider man som med massa äckliga ormar och apor på liseberg!! Jag tyckte det vart lite läskigt ibland när det vart så verkligt dock, så då tog jag av glasögonen. (a) 

Nu borde jag ha börjat packa ihop eftersom att min älskling FORTFARANDE (läs en irriterad emma!!!) sover... Men jag har ingen som helst lust med det just nu. Varför stressa liksom? heh. 

Aja, jag är dålig på att få ett inlägg sammanhängande, så jag avslutar här och nu. PUSSHEJ!

1 kommentar:

  1. Han är snygg. För snygg.. Haha!
    Isak typ dödade mig när jag och Viktoria satt och halvdregglade lite smått, heh.
    Jag är ju också spiderman-faaaan.. (Har fortfarande spiderman pennor)

    SvaraRadera