fredag 13 juli 2012

Hmm.. det här funkade ju verkligen jätte bra? nej.... :')

Jani.. Jag svek detta. ;) det är ju bara att erkänna att jag bara kommer att blogga när jag väntar på Isac, hehe.
Jag vet inte varför man  inte tar och bloggar på sommarlovet egentligen? Det är ju då man har som mest tid? haha... Men hur som helst, varför klaga på sin bloggning när nästan alla gör likadant nu. Förutom de största bloggerskorna då.. Men det är i alla fall deras jobb.

Men vad ska man egentligen skriva om för att hålla en blogg intressant? tycker själv att det blir lite väl att BARA skriva vad man gör, ska göra eller har gjort, men vad vet lilla jag? Eller om sina känslor dag på dag, hur intressant är det EGENTLIGEN för andra? i alla fall för randoms? haha, man kanske ska satsa på att bara  skriva lite random historier. Eller lägga upp lite roliga bilder? ja vem f*n vet.

Äsch då. Varför ha ett "tema" om vad som händer på sin blogg, man kan ju alltid variera sig..:') Så det kör vi på! min blogg kommer handla om ALLT mellan himmel och jord som kan befinna sig i min hjärna. Hoppas det intresserar er att läsa den! *ger mig själv en lyckospark*.



 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar