onsdag 18 juli 2012

Tidsfördriv...

1.Är du singel?
Haha, nej det är jag absolut inte. :)
 
2.Är du oskuld?
Nix.
 
3.Har du kysst någon?
Javisst!
 
4.Är du kär?
Kärast i hela världen typ!

5.Vem myste du med senast?
Min kärlek.

6. Har du några syskon?
- Ja.
 
7.Om du nu har syskon hur många har du?
5 st. 

8.Har dina föräldrar separerats?
- Nej.

9.Har du bonussyskon?
Mjo, mammas fosterbarn.

10.Har dina föräldrar någonsin slagit dig?
Nej verkligen inte, det skulle då aldrig falla dem in!

11.Har du många vänner?
Jadå.

12. Säg 3 utav dina bästa vänner.
Elin, Linnéa, Sanna.

13.Har du någon gång blivit sviken?
För många gånger..

14.När grät du senast?
Erm, någon dag sen? tror jag.

15.Varför grät du?
- Det kommer jag faktiskt inte ihåg.

16.Vem gör dig gladast på hela jorden?
Min underbara pojkvän som är min absolut bästa vän! 

17.Beskriv din drömkille med 5 ord.
- Förstående, kärleksfull, omtänksam, fin, ISAC! 

18. Tycker du själv om ditt utseénde?
- Vissa dagar, vissa inte.

19.Har du bra självförtroende?
Det förbättras för varje dag som går.

20.Vad gör dig sur?
Dem som försöker förstöra något som betyder mest av allt för någon.

21.Vill du ha barn när du blir stor?
Men om jag vill ha!! 

22.Hur många barn vill du ha?
- Hur många som helst! typ i alla fall.. ;) minst fem!! hehe

23.Om du får en flicka vad ska hon heta?
shit vad svårt.. typ.. Olivia, Felicia eller något sött. 

24.Om du får en pojke vad ska han heta?
-Alfons, haha nejdå men något sött.

25.Vad tänker du på just nu?
Sötnosen som ligger och sussar i sängen bakom mig.

26.Vad har du gjort idag?
- Vaknat, suttit här.

27.Vem älskar du mest?
- Min familj, min pojkvän.

28.Skriv hela ditt namn.
Pers Emma Ida Margareta Larsson Knuts


29.Vilken är din naturliga hårfärg?
Blondt.

30.När fyller du år?
22 februari.

31.Hur många har du i din släkt?
- Orkar verkligen inte räkna.. ;)

32.Går de bra i skolan?
Jodå.

33.Och om de inte gör de beskriv varför.
Skoltrött!!!

34.Hur mår du just nu?
Jag är glad.

35.Vill du att vi ska sluta fråga frågor nu?
- Jag dör nog inte av att svara lite. 

36.Vi har 3 frågor till.
- Kör på det!

37.Vad vill du bli när du blir stor?
Det är den svåraste och jobbigaste frågan man alltid får. Det visar sig med tiden.

38.Gillar du eran skolmat?
Det går väl ner.

39.Svarade du ärligt på alla frågorna?
Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar