lördag 20 oktober 2012

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu? oj.. Ja, det måste nog bli en hundvalp eller en kattunge!! åh va jag har suget efter en söt liten bus-valp/kattunge.
Tänk vilka underbara varelser det är, så svåra att glömma här i livet. För dem ger så mycket kärlek! Det är så mysigt att ha någon som kommer och kollar lite oroligt på en när man ligger i sängen/soffan och gråter.. och hoppar upp och gosar och ska "trösta en", det gör så himlans mycket alltså!

Jag tror nog att det är en av de allra bästa tillfällena när man är ledsen, för då går det ju f*n över. ja så hundvalp/kattunge skulle inte sitta helt fel. :')

Dock har jag ju alla mina älsklingar hemma hos mor & far, men dem vill ju bo kvar där med alla sina kompisar. :') Men får snart träffa dem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar