söndag 21 oktober 2012

deprimerande söndagar.

Och återigen så var det söndag igen.. Alltså måndag och skola igen imorgon, usch. 
    Rätt konstigt hur vissa dagar kan kännas så tunga och värdelösa, man vill ju knappt gå och lägga sig på en lördagskväl... ;)

Aja, jag har i alla fall haft en bra och mysig helg! Det är det alltid med min kära, jag är fortfarande lika kär i honom.. Om inte ännu mer!!! ♥ 
Jag fattar folk som inte kan vara utan sin kärlek knappt någonting alls nu, för det är nästan så jag känner. Ska jag gör något, ska Isac vara med!


Ska väl börja avsluta detta, innan det slutar som en kärleksroman eller något, haha. Men hoppas att alla har haft en super bra och go helg! det förtjänar varenda liten själ.  

♥ (lånad bild från isacs moster.. hihi.)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar