fredag 19 februari 2010

dumma mig!

yo gangstah,
jag vet inte hur det går med detta blogg skrivandet faktiskt, haha
får se hur länge den är kvar..
det har somsagt inte hänt så himla mycket i dagarna nu,
kanske därför jag inte orkar skriva ja? ;)
har la myst med mamma framför tv:n idag :)
pappa har vart hos nån gubbe ;) haha skönt faktiskt..
just nu sitter jag & funderar på vad jag ska hitta på imorgon.. kanske blir hunflen?
kanske inte.. beror på när jag vaknar & om det är för mycket snöstorm.. :sss
på måndag äre bara min dag (L) wiiie .
sen helgen kommer äga (LLLLL)
falun från fredag till söndag (y) gillas extremt mycket !
då blire shopping, kanske viktor & sånt kul !
nu har jag ingenting mer att säga som vanligt.. haha
vi får se när jag skriver nästa gång igen ;)
puss så länge :*

/ emmaknuts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar