tisdag 16 februari 2010

hejhoppgummisnopp.
har som sagt vart sjuk, jätte kul! *not*
jag har haft feber, ont i hela jävla kroppen & sånt skit :s
men imorgon ska jag te skolan, & se hur länge jag orkar va kvar..
jag har som sagt blivit moster (igen) te en stor & väldigt söt tjej!
jag längtar såklart te dom kommer hem! mys
imorgon äre först slöjd:) & då ska jag & frugan börja på stolar? haha
vi får la se hur mkt stolar det blir av dom!
sen så har vi äcklig musik,som vi ska fortsätta med att skriva våra låtar..
& tror vi skulle spela trummor? fyfan säger jag bara !
sen äre la lunch, sedan matte? fyyfaaan jag vill inte . så hoppas jag mår dåligt & måste åka hem före den! :D hahah
för sista lektionen äre so, som jag hatar...
hinner inte alls med :s
aja, nu måste jag sova? annars kommer mamma & pappa & dödar mig..
puss hej lever pastej :*
/ emmaknuts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar