onsdag 10 februari 2010

mysmysmys

tjoho,
dagen började med en väldigt slapp lektion, slöjd!
haha jag & kari gjorde knözonz skyltar :s
nästa vecka ska vi påbörja en stol, meningen så iallafall...
efter slöjden vare hemkunskap..
min mage mådde inge bra, semlorna vart faktiskt fina ! eller ja ;)
senare hade vi matte :s fan va trött man blir i matte salen! eller iallafall i källlarn . HAHAHAH
jag skulle nog vart klar med kap. för ett tag sen? men men men :D
senare vare so :s vi sluta en halv timme tidigare tror jag, bara för att vi är bäst! *not*

imorgon kommer som jag kanske nämde, Carina & Victor :)
massa mys :*
sen äre la skola som vanligt men, kort dag då med ! det gillas !
på fredag kanske det blir att sluta tidigt eller en håltimme,inte klart än!
men gött vilket som ju :DDD
sen blir det LAN mys med amanda fargrell (gud själv) & man får ju absolut inte glömma allt godis & all cola ! haha
puss på alla idioter:*


/ emmaknuts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar