tisdag 9 februari 2010

ohh, bloggar är tråkiga.


hejhej i lingon skogen!
jag tycker det är jävligt värdelöst med blogg,
kanske för att jag aldrig vet riktigt vad jag ska skriva?
kanske för att jag bara är lat...
idag har vi haft äckel prov, gick bra?
det var nog ingen som hade tränat, absolut inte jag !
iallafall så hade vi första elevensval lektionen idag.
hemkunskap/engelska, värkar la helt okej? eller kanske inte...
jag & kari ska faktiskt baka, vita brownies! HAHAH
dom kommer nog inte vara så vita när vi är klara med dom!
imorgon äre en sån där lite slappare dag,
träslöjd,hemkunskap,matte & so.
okej matten förstörde hela dagen där,
men det får la gå >.<
åhh, på torsdag kommer carina & victor hem! :DDDD
dom är här ända tills på söndan (LLL) myyys.
på fredag blir det LAN :D med amanda (L)
haha mysigt mysigt !
nu snart äre tv? eller kanske, jag vet inte..
puss hej (LLL)


/ emmaknuts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar