torsdag 9 september 2010

jag blir så galen på mig själv!!!!!
jag måste jämt lägga saker så jag inte hittar dom igen >.< jobbigt läge jao!


Såg iallafall idol nyss, superbebis!
jag har redan två nya favvisar ;*
Här har ni dom (a) eheh..
http://www.youtube.com/watch?v=F5-UvRgM4FE - anton hildorsson ;*** (LL)
http://www.youtube.com/watch?v=6i6oz5CS1zg - jonathan garcès ;*** (LL)
blir man inte liteeeeeeee småkär eller? (a) ouf vilka sötfisar.. ehheh :D

Har ju som sagt tappat bort (eller ja lagt undan så att jag inte hittar) mina svenska böcker o; helt otroligt.. hur jag alltid lyckas?! vafan liksom, hah
BTW :o idag fick jag ÄNTLIGEN!!!!!!! min ben & jerry's :*** tror ni jag dog eller? ;) eheh
helt fantastiskt typ..
Imorgon blir det antagligen borlänge efter skolan? tror jag iallafall :p haha
Om jag kan & Sanna >.<'
Jag måste verkligen! eftersom jag avlider om jag inte får den älskade DONKEN maten (a) haha tjockis.se eller vad?
Men vafan.. man lever somsagt bara en gång.. så äääääätttttt!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD
Känner mig helt hyper idag också.. kanske den där ben & jerry's? ;) hhhah förvånar mig då inte :-)
Nu ska jag försöka va mer social med alla sötnosar! haha
KYSS & SMEK!!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar