onsdag 8 september 2010

Ovanligt att jag har huvudvärk? nej.. >.<
Lika sugig dag idag som alla andra dagar, så äre jao!
Jag måste verkligen ha ben & jerry's innan jag avlider helt.. ouf!!!!
& igår försökte jag verkligen att motstå idol.. men tror ni att det funka? nej precis..
Jag är helt galen.. så borde fan inte få se det! hahah..
Just nu sitter jag här & lyssnar på självaste Amanda Jenssen, tro det eller ej ;) (a)
Saknar sommar'n.. fast jag vill verkligen åka slalom & bräda nu asså! mysigt det skulle vara jao.. ehehh
Om ca. 5 min börjar the hills (a) jag är galen jag vet.. :D
& det ska man va.. annars blire fan inge bra! (aaaa'
Just ja.. egentligen borde jag (pers emma ida margareta larsson knuts) sitta med läxorna & umgås! men uhh.. lite ledigt måste man ha tkr jag allt! haha latis jag är :*
Kyss & Smek mina käraste!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar