tisdag 14 september 2010

hej, jag heter pers emma ida margareta larsson knuts ;)
det är faktiskt så att om man heter ida som mig ;) så har man faktiskt namnsdag.. haha lol!

inte min dag idag iallafall.. mina ben är helt jävla döda just nu, äckliga skoljogg!!!!
Men det var ju faktiskt den sista?! o; omg..
igår prata maria med alla 9or i aulan om gymnasie osv..
så nu måste man verkligen börja tänka på vad man vill gå osv >.<'
lite jobbigt.. men det går (a) haha
HAHAHA på bussen hem idag dog jag faktiskt lite x)
Märkte att jag hade fått in lite mer " musik" än vad jag skulle på den dumma mobil jäveln :*(a)
& så klart vare självaste tommy melin som vart med denna gång ;) som sjunger så vackert.. bä bä vita lamm.. HAHA fyfan va fint :')
Omg. jag tror jag inte har någon spanska alls denna vecka?! gött (a) eheheh.... :-D
detta inlägg känns rätt ihopslängt ? eller ja något sådant.. eheh busig jag är :)
Snart äre Idol! göttans jao
Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar