torsdag 16 september 2010

tjoho.. eller något sådant!

Jag är genomförkyld... usch
Så här sitter jag med mitt älskade te (y' gött som bara den måste jag erkänna idag (a) haha
Jag har faktiskt pluggat nyss också!!! deni ;)
inte varje dag något sådant händer i detta rum kan jag säga (a) haha..
Jag blir så jävla sur på allt & alla ibland, man har liksom suttit med de där "skolvalet" sen vi började typ? & nu faila allt... lol! jag trodde seriöst att jag skulle döda någon idag (a) men jag köpte cola & blev rätt glad igen.. hahaha :-D
hahah.. på tisdag äre vanligt skolfoto för oss.. sen på onsdag spexfoto för alla busnior :p
jag har bestämt mig för hur jag ska se ut tror jag nu (a) haha.. (a)
det får ni allt se sen ;)
& just ja.. Marie, Ingrid & Nea kommer på torsdag tror jag det var? & sover här hela helgen :-DDDD gött som bara den! :*
Eftersom att jag saknar dom såååååå! åhh typiskt..
nu ska jag fortsätta att dricka mitt te.. see yah!
KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar