tisdag 30 november 2010

lurigt

exakt 200 inlägg, haha lyckat!
Sitter & nötar petter idag också vafan, lalala i'm in love..(a)
Jag & Kari har iallafall vart massa busiga idag, ehe
Vi spela bla in två extremt vackra filmer! grymt
Åka pendeltåååååååååg jag är en loser bby, för jag har inget körkort ;-) hahaha
Alla borde vara lika mycket knäppisar som mig & mina härliga vänner någon gång i livet.. Om någon skulle lyckas alltså! ;-)

Hade ju spanska prov också.. haha usch :( tur att jag får förtsätta på sista delen på fredag säger jag då, annars vet jag fan hur detta skulle slutat?!
På so:n börja vi se "baksmällan" en av dom flera filmerna vi ska se där, cola varje so lektion nu alltså! myyyyyysigt värre :*
Jag vet fan inte varför jag sitter här & skriver massa random som ingen egentligen bryr sig om? haha.. känns faktiskt helt jävla meningslöst!
men äsch då, har ändå inget liv ;-)

Saknar världens bästa pojkvän gör jag också, sååå tragiskt!

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar